رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از کاهش دمای هوا در امروز و فردا و افزایش دوباره آن تا پایان هفته در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۲ 02 June 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، مظاهر عظیم‌زاده دوین اظهار کرد: طبق بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر دریافتی از ماهواره، جو نسبتاً پایداری امروز تا سه‌شنبه پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: پدیده غالب در این مدت، افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده در مناطق شمالی شهرستان‌های شیروان و فاروج در روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه خواهد بود.

به گفته وی، افزایش وزش باد گاهی وزش باد لحظه‌ای شدید بویژه در مناطق نیمه جنوبی استان همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا نیز برای این روز‌ها پیش‌بینی می‌شود.

عظیم‌زاده ادامه داد: از چهارشنبه با کاهش شدت وزش باد، پیش‌بینی استقرار جوی پایدار در استان را داریم.

به گفته رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان، روند کاهشی دما امروز تا فردا و همچنین از سه‌شنبه تا اواخر هفته روند افزایشی دما پیش‌بینی می‌شود و بیشینه آن پنجشنبه در مرکز استان به ۲۹ درجه خواهد رسید.

وی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود بیشینه دمای هوا فردا در بجنورد ۲۴ درجه، اسفراین ۲۷، بام و صفی‌آباد ۲۷، جاجرم ۲۹، راز و جرگلان ۲۴، سملقان ۲۴، شیروان ۲۶، فاروج ۲۵، گرمه ۲۹ و مانه ۲۶ درجه سانتیگراد باشد.

عظیم‌زاده اضافه کرد: برای روز پنجشنبه ۱۷ خرداد ماه پیش‌بینی می‌شود حداکثر دمای هوا در بجنورد به ۲۹ درجه، اسفراین ۳۰ درجه، بام و صفی‌آباد ۳۰ درجه، جاجرم ۳۳ درجه، راز و جرگلان ۲۹ درجه، سملقان ۳۱ درجه، شیروان ۳۰ درجه، فاروج ۲۹ درجه، گرمه ۳۳ درجه و مانه به ۳۳ درجه سانتیگراد برسد.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار