استاندار خراسان شمالی گفت:پرونده تمام پروژه های عمرانی سفر مقام معظم رهبری به این استان تا پایان سال ۹۵ بسته میشود.
کد خبر: ۱۰۹۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳ 11 October 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،سید علی اکبر پرویزی در نشست خبری اظهار داشت: با پیگیری مستمر مدیران دستگاه های اجرایی استان امروز شاهد پیشرفت فیزیکی76 درصدی پروژه های سفررهبری به استان هستیم که البته بخش عمده پروژه های کوچک در سالجاری و پروژه های بزرگتر و مهمتر تا پایان سال بعد به بهره برداری خواهد رسید و پرونده پروژه های این سفر در سال 95 به طور کامل بسته خواهد شد.
وی افزود:با گذشت سه سال از سفر مقام معظم رهبری به این استان مردم از همان سال نخست تاکنون شاهد آثار و برکات و بهره مندی از پروژه های این سفر چه در سطح ملی و چه استانی هستند.
پرویزی با بیان اینکه پروژه های سفر رهبری به دو بخش تقسیم میشود، ادامه داد:یک بخش از پروژه ها مربوط به کمک های دفتر مقام معظم رهبری بود که در همان سال نخست ابلاغ و رقم آن توزیع شد که کمک هایی به افراد خاص بود.
وی در ادامه توضیح داد:بخش عمده اعتبارات سفر رهبری مربوط به پروژه های ردیف سفرهای رهبری به استانها بود که حدود 507 میلیارد تومان در سال گذشته صد درصد تخصیص یافت.
پرویزی خاطرنشان کرد: میزان تخصیص اعتبار در سال نخست سفر (91) 60 درصد و در سالهای 92 و 93 صددرصد اختصاص یافت که البته مابه التفاوت سال 91 نیز با کمک سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و دفتر مقام معظم رهبری تخصیص یافت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار