مهندس کیوان دژهوت :
شهردار بجنورد از برگزاری اولین جلسه ستاد بحران با موضوع طرح مدیریت عملیات زمستانی خبرداد و گفت:این جلسه با حضور نمایندگانی از معاونت ، ترافیک ، خدمات شهر، آتش نشانی ، راهنمایی ورانندگی برگزار و اقدامات اولیه برای پیش بینی فعالیت های زمستانی انجام گرفت.
کد خبر: ۳۳۲۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰ 22 November 2016
مهندس کیوان دژهوت  در گفت و گو با خبرنگار تابناک خراسان شمالی به تامین تجهیزات لازم برای رفت و روب و یخ زدایی معابر اشاره کرد و گفت: هم اکنون مخلوط شن و نمک برای یخ زدایی معابر در انبارهای سنگ شکن شهرداری آماده شده است .
شهردار افزود:به دو روش مکانیزه و سنتی برای یخ زدایی معابراقدام می کنیم .
به گفته شهردار ، درروش مکانیزه با 3 ماشین برف روب و 2 نمک پاش که بروز رسانی و آماده شده است و درروش سنتی با 3 خودروی خاور و 1 کمپرسی با اولویت معابر اصلی کار بازگشایی در زمان یخ بندان انجام خواهد گرفت.
این مقام مسئول ادامه داد: با اصلاحاتی که در پوشش جوی های آب و راه دسترسی معبر به فضای سبز انجام گرفته است ، نگرانی ناشی از آسیب نمک پاشی در بازگشایی معابر به فضای سبز کمتر است .
شهردار یادآورشد: کار بازگشایی معابر و یخ زدایی از ساعات اولیه صبح آغاز می شود تا اکثر دسترسی ها در ساعت 7 صبح برای تردد شهروندان ایمن شده باشد.
وی افزود: معابر اصلی با اولویت دسترسی های بیمارستان ها ، مدارس و دانشگاهها ، ادارات و مراکز تردد شهروندی ازجمله اولویت های اولیه برای بازگشایی و یخ زدایی است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار