همزمان با هفتمین روز از هفته دولت سالن ورزشی چند منظوره آفرینش شهرستان بجنورد ویژه بانوان در محل بوستان آفرینش مرکز خراسان شمالی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۵۵۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱ 30 August 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،پیش از ظهر یکشنبه و همزمان با هفتمین روز از هفته دولت، سالن ورزشی چندمنظوره آفرینش ویژه بانوان در بجنورد،مرکز خراسان شمالی با حضور مسؤولان شهری افتتاح شد.

شهردار بجنورد در این مراسم با اشاره به اقدامات شهرداری مرکز خراسان شمالی در راستای توسعه اماکن ورزشی شهری به ویژه برای بانوان،اظهار کرد:بسترسازی ورزشی بهترین ابزار فرهنگی برای حضور فعال بانوان در جامعه است.

روح الله براتیان افزود:حضور فعال زنان در حوزه های فرهنگی بر سلامت خانواده نیز تاثیرگذار است به همین دلیل می بایست توجه به این بخش افزایش یابد.

وی با اشاره به اینكه شهرستان بجنورد پیش از این فاقد مكانی مناسب برای حضور فعال فرهنگی بانوان بود،اظهار داشت:شهرداری بجنورد با انجام اقدامات مناسب از جمله راه اندازی سالن های ورزشی ویژه بانوان در تلاش است تا بسترهای لازم برای حضور بیشتر بانوان در عرصه های فرهنگی فراهم شود.

این مسئول در خصوص سالن ورزشی چند منظوره آفرینش گفت:ساخت این سالن ورزشی با متراژ ۴۵۰ مترمربع حدود یك سال به طول انجامید و برای راه اندازی آن اعتباری بالغ بر سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

شهردار بجنورد با اشاره به اینكه سالن ورزشی مهربانو شهربازی بجنورد نیز پایان هفته جاری به بهره برداری می رسد،افزود:این سالن چندمنظوره ورزشی نیز از ایستگاه دوچرخه،سالن مختص پینگ پنگ،سالن استراحت،زمین بسكتبال،والیبال و ... برخوردار است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار