معاون هماهنگی سازمان برنامه و بودجه خراسان شمالی گفت: 531 پروژه عمرانی از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به این استان در سال 91 در دست اجراست.
کد خبر: ۹۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱ 08 September 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،علی اکبرشمسی پور اظهار کرد:تاکنون برای اجرای این پروژه های عمرانی صرفا از این محل حدود پنج هزار و 536 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.
وی اضافه کرد:در شرایط فعلی میانگین پیشرفت فیزیکی مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان خراسان شمالی افزون بر 74 درصد است.
وی گفت:برخی از پروژه های مصوب سفر رهبری به این منطقه از کشور در قالب پروژه های عمرانی فاز اول به بهره برداری رسیده که در این ارتباط حدود 148 روستا گازرسانی شده و عملیات 127 روستا در دست اجراست و مابقی نیز بزودی اجرایی می شود.
به گفته وی در سایر حوزه ها نیز پروژه های سفر رهبری تکمیل شده و به صورت مستمر نیز عملیات اجرایی این پروژه ها با اعتبار مصوب و هزینه شده از سوی مدیر پیگیری مصوبات ویژه سفر معظم له مورد بازرسی قرار می گیرد.
معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی افزود:بیشترین اعتبار مصوب سفر رهبری در دولت یازدهم با وجود محدویت مالی تخصیص داده شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی 19 مهرماه سال 91 به استان خراسان شمالی سفر کرده که دستاورد این سفر پرخیر و برکت برای استان حدود 18 هزار میلیارد ریال اعتبار عمرانی و تسهیلات بانکی کم بهره بوده که بیش از 70 درصد از این مصوبات از لحاظ اعتباری و پروژه ای به بهره برداری رسیده است.
براساس تعهد دولت تمام مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی تا پایان سال 95 به طور کامل عملیاتی می شود و حدود 60 درصد از اعتبار سفر رهبری در دولت یازدهم با وجود محدودیت مالی تخصیص یافت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار