استاندار خراسان شمالی گفت: پروژه انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی در آستانه افتتاح است.
کد خبر: ۱۱۶۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴ 30 May 2024

به گزاش تابناک خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد دهم خردادماه از پروژه انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی بازدید کرد و افزود: پروژه انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی برای استفاده در این واحد صنعتی با دستور رئیس جمهور شهید انجام شد و با بهره برداری از آن سالانه پنج و نیم میلیون متر مکعب آب آشامیدنی با کیفیت مصرفی این واحد صنعتی آزاد شده و برای شرب شهر بجنورد استفاده خواهد شد.

وی از واحد‌های مختلف پمپاژ، لوله‌گذاری‌ها، مخازن، واحد‌های کلرزنی، ازون زنی، فیلتراسیون‌ها، لجن خشک‌کن، مرکز کنترل و ... بازدید کرد و در خصوص اهمیت این پروژه ادامه داد: رئیس جمهور شهید وقتی مشکل آب بجنورد، وضعیت آب‌های زیر زمینی و ... را در سفر خود به این استان ملاحظه کردند، دستور دادند تا با یک کار انقلابی پساب بجنورد به پتروشیمی منتقل شود و در مقابل از آب با کیفیت چاه‌های پتروشیمی برای تامین آب بجنورد استفاده شود و با این کار هم مشکل آب بجنورد و هم مشکل آب پتروشیمی حل شود.

حسین‌نژاد خاطر نشان کرد: خطوط انتقال این پروژه به طول ۱۱ کیلومتر و بسیاری از بخش‌های ضروری این پروژه با کار انقلابی و در زمان محدود آماده شده و در آستانه بهره‌برداری است.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار