مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی از قطع گاز شهرستان فاروج از امروز به مدت دو روز خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۹۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴ 30 May 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، غلامرضا شفیق اظهار کرد: این امر با هدف ارتقای ضخامت خط گاز سرخس - نکا در محدوده شهرستان فاروج و روستا‌های آن در حال انجام است.

وی افزود: این عملیات کل شهرستان فاروج و همچنین تعدادی از روستا‌های شهرستان شیروان را شامل می‌شود.

شفیق با بیان اینکه برای انجام عملیات مذکور، شیر‌های خط انتقال گاز بین شهرستان‌های قوچان-فاروج و فاروج-شیروان قطع می‌شود، اعلام کرد: پیش بینی می‌شود این عملیات ۴۸ ساعت زمان ببرد و در این مدت از مردم خواهش می‌کنیم تا همکاری لازم را با شرکت گاز استان و مدیریت بحران شهرستان داشته باشند.

وی گفت: پس از آن که خط لوله مورد نظر به طول ۱۷۰۰ متر تعویض شد، اقدامات ایمن سازی و آزمون‌های لازم برای عدم وجود نشتی گاز انجام و سپس شیر‌های بسته شده گاز در این مسیر باز می‌شود.

وی اظهار کرد: پس از جاری شدن گاز در خط انتقال، باید علمک‌ها و رگلاتور‌های گاز همه منازل توسط اکیپ‌های تشکیل شده شرکت گاز فعال شود تا گاز به لوله‌های منازل برسد.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی، هنگام آغاز این عملیات، تمام گازبان‌های استان به شهرستان فاروج فراخوان می‌شوند تا پس از اتمام عملیات با سرعت به محلات، کوچه‌ها و منازل مراجعه و گاز خانگی را از طریق علمک‌های گاز وصل کنند.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار