استاندار خراسان شمالی گفت: دولت شهید آیت‌الله رئیسی تاکید زیادی بر توسعه زیرساخت‌های ارتباطی داشت و عدالت ارتباطی را به‌صورت ویژه پیگیری می‌کرد.
کد خبر: ۱۱۶۹۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۳ 29 May 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد در آیین افتتاح پروژه‌های ارتباطی خراسان شمالی که با حضور ویدیو کنفرانسی فرمانداران استان برگزار شد، اظهار کرد: توجه به حوزه زیرساخت‌های ارتباطی می‌تواند بسیاری از مسیر‌های ارتباطی و هزینه‌ها را کاهش دهد و در حدود سه سال گذشته نیز تاکید ما بر اقدامات ویژه و اثرگذار بوده است.

وی ادامه داد: شهادت رئیس جمهور، غم زیادی بر دل همه ما گذاشت و اکنون که آثار باقی‌مانده از تلاش‌های ایشان را می‌بینیم، بیش از گذشته حسرت از دست رفتن آن‌ها را می‌خوریم، نکته اصلی اینجاست که حرکت این نظام به سمت قله‌های پیشرفت هیچ‌گاه متوقف نمی‌شود.

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی نیز در این آیین بیان کرد: نخستین سایت ۵ G همراه اول استان روز گذشته در استان افتتاح و راه‌اندازی شد و به‌دنبال افزایش آن‌ها هستیم.

رسول علی‌اصغرپور گفت: خدمات شبکه فیبرنوری خانگی و کسب و کار‌ها در شهر‌های استان ۸۰ درصد پیشرفت دارد. اکنون در ۲۵ شهر استان خدمات VDSL و FTTX که اینترنت‌های بسیار پرسرعت و فیبری هستند، ارائه می‌شود.

وی افزود: در گسترش خدمات‌مان تفاهم‌نامه ارائه سرویس اینترنت پرسرعت در مسکن‌های نهضت ملی بسته‌ایم که اکنون در پروژه نهضت ملی مسکن ساریگل در اسفراین اجرا شده است.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار