رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد گفت: شهر بجنورد به ۲۵ دستگاه اتوبوس برای رسیدن به وضعیت مطلوب نیاز دارد.
کد خبر: ۱۱۶۸۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۶ 27 May 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، شافعی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷۰ دستگاه اتوبوس در بجنورد مشغول خدمات رسانی هستند، اظهار کرد: ۸۰ درصد از این اتوبوس‌ها بالای ۱۵ سال سن داشته و فرسوده هستند و نیاز به نوسازی دارند.

وی افزود: متاسفانه تمامی خطوط اتوبوس رانی شهر بجنورد دچار کمبود ناوگان هستند و خرابی این اتوبوس‌ها نیز این مشکل را زیادتر می‌کند.

شافعی با بیان اینکه در ابتدای هر ماه زمان بندی به اتوبوس‌ها برای رسیدن به ایستگاه‌ها داده می‌شود، ادامه داد:، اما خرابی یکی دو دستگاه اتوبوس در هر روز و تا فرستادن اتوبوس کمکی، تمام آن زمان بندی‌ها را به هم ریخته می‌شود.

وی تصریح کرد: وضعیت اعتباری شهرداری بجنورد اجازه خرید نقدی اتوبوس را نمی‌دهد چراکه قیمت هر دستگاه در حال حاضر بیش از ۹ میلیارد تومان است که نیاز به کمک بخش خصوصی هستیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:، اما برای بخش خصوصی نیز صرفه اقتصادی ندارد که در داخل مسیر‌های شهری کار کند و آن‌ها ترجیح می‌دهند در صورت خرید اتوبوس جدید در مسیر‌های برون شهری کار کنند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته ۱۴ دستگاه اتوبوس تحویل شهرداری بجنورد شد و قرار بر این شد که ۱۱ دستگاه دیگر اختصاص یابد که بعید می‌دانیم آن دستگاه‌ها اختصاص یابد.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار