رئیس ستاد انتخابات ریاست جمهوری در خراسان شمالی گفت: مردم در ادامه راه شهدای خدمت و شهید جمهور، مشارکت بالایی را در انتخابات رقم خواهند زد.
کد خبر: ۱۱۶۸۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۶ 27 May 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حسن ناهیدی در دومین جلسه ستاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اظهار کرد: مردم در ادامه راه شهدای خدمت و شهید جمهور، مشارکت بالایی را در انتخابات رقم خواهند زد.

وی افزود: برای برگزاری انتخابات زودهنگام باید تمام دستگاه‌های اجرایی با کار مضاعف و شبانه روزی فرآیند را پیگیری کنند.

ناهیدی، تعریف نقش برای تسهیل انتخابات از سوی هر دستگاه اجرایی را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: کمیته‌های ذیل انتخابات ریاست جمهوری تشکیل شده است و تا فردا هشتم خردادماه هیات‌ءهای اجرایی در شهرستان‌ها نیز شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه آمادگی برای تامین زیرساخت‌ها انجام شده، ادامه داد: طبق تقویم اقدامات لازم را انجام خواهیم داد و هیچ خللی وجود نخواهد داشت.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مجریان انتخابات در صیانت از آرا تلاش می‌کنند و بی‌طرفی نیز از تاکیدات ستاد انتخابات کشور است تا در سلامت و امنیت کامل حضور حماسه ساز مردم را شاهد باشیم.

وی بر رقابت سالم، امنیت و مشارکت حداکثری تاکید کرد و گفت: مردم با احساس مسئولیت بیشتری در پای صندوق‌های رأی حضور می‌یابند، زیرا ادامه راه شهدای خدمت با حضور گسترده رقم می‌خورد.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار